Întrebări frecvente Cazare în regim hotelier Brasov (FAQ). Mai jos găsiți răspunsuri la cele mai frecvente întrebări pe care le primi de la dumveavoastră.

REZERVAREA UNUI APARTAMENT LA BRAȘOV HOLIDAY APARTMENTS

Cum rezerv un apartament?

Există modalități multiple pentru a rezerva un apartament la Brașov Holiday Apartments:
1. Prin telefon/SMS/WhatsAPP la numărul de telefon 0775 537 665
2. Prin e-mail la adresa brasovholidayapartments@gmail.com
3. Pe site-ul nostru www.brasovholidayapartments.ro

Care este perioada minimă pentru care pot rezerva?

Perioada minimă pentru care se poate rezerva un apartament este 1 noapte.

Primesc o reducere dacă fac rezervarea pe termen lung?

Verificați secțiunea noastră de oferte pentru a afla toate condițiile pentru a beneficia de acest avantaj.

PLATA ȘI POLITICA DE ANULARE PENTRU CAZARE

Cum plătesc pentru cazare la Brașov Holiday Apartments?

Serviciile se pot achita astfel:
1. ÃŽn numerar;
2. Prin ordin de plată;
3. Cu cardul bancar (VISA, VISA ELECTRON, VPAY, MASTECARD, MAESTRO) indiferent de tip: bandă magnetică, cip contact sau contactless;
4. Cu tichete de vacanță emise de UP ROMÂNIA, EDENRED sau SODEXO, atât pe suport de hârtie cât și in format electronic (card).

Care este Politica de Anulare în cazul în care vreau să renunț la rezervare?

Pentru detalii complete, vă rog să consulați pagina POLITICA DE ANULARE ȘI RETUR.

SOSIRE ȘI PLECARE

Cum intru în posesia cheii apartamentului rezervat?

La locație vei putea intra în posesia cheii folosind codul primit de la noi, deoarece avem un sistem inteligent de check-in/check-out; care să îți permită să îți faci programul după bunul plac.

La ce oră mă pot caza?

Primirea apartamentului se poate face începând cu ora 14.00.

La ce oră trebuie să eliberez apartamentul?

Eliberarea apartamentului se face până la ora 12.00.

DOTĂRILE ȘI FACILITĂȚILE APARTAMENTELOR BRAȘOV HOLIDAY APARTMENTS

Se poate găti?

Da. În fiecare apartament sau studio pe care îl veți închiria de la noi veți găsi bucătării moderne și complet utilate.

Găsesc mașină de spălat în apartament?

Da. Mașina de spălat rufe este o dotare standard în toate apartamentele BHA.

Există prosoape și cosmetice la cazare?

Da, veți găsi suficiente prosoape și cosmetice pentru toți cei cazați.

Ce alte facilități standard au apartamentele BHA?

-terasă spațioasă
-fier de călcat
-Wi-Fi de mare viteză
-parcare gratuită
-cafea Nespresso
-sistem de securitate

ALTE ÃŽNTREBÄ‚RI FRECVENT PRIMITE

Se poate fuma în apartament?

Nu se poate fuma în interiorul apartamentelor. Fiecare apartament dispune de terasă spațioasă, cu spațiu pentru fumat. Fumatul este permis numai îl locul special amenajat de pe terasă.

Este o locație prietenoasă cu animalele de companie?

Din păcate nu este permis accesul animalelor de companie în unitățile de cazare.

Se poate organiza o mică petrecere în apartament?

Nu este posibil. Trebuie respectate orele de liniște 22:00-8:00 și 13:00-14:00 conform Legii nr. 61/1991, privind normelor de conviețuire socială.

Pot primi musafiri?

Da, dar numai între orele 08:00 și 22:00. În cazul în care primiți oaspeți în intervalul 22:00 – 08:00, aceștia vor trebui să achite diferențele de tarif și să se înregistreze în evidențele noastre, prin completarea fișei de cazare

Dacă printre Întrebări frecvente Cazare în regim hotelier (FAQ) de mai sus nu ați găsit întrebarea pe care o căutați vă rugăm să ne contactați.